Allt bara knas

Allt e bara så dåligt just nu . Inget går som jag vill det är bara motsatsen som händer !
Kan inte släppa mitt ex från mina tankar är så himla rastlös hela tiden kan inte göra något
på grund av att jag tänker på henne så mycket.Innerst inne vill jag gå vidare glömma allt
men så finns det kvar en liten del i mitt hjärta som inte ger upp hoppet att hon en vacker dag kommer att komma tillbaka till mig det hoppas jag verkligen ,känns som att jag inte kommer att klara av att se henne med någon annan att veta att hon inte är min utan tillhör nu någon annan kille fyfan asså. Har ångest för allt jag har gjort önskar att man kunde vrida tillbaka tiden och ändra allt fel som hänt! men samtidigt så tänker jag allt som händer har någon betydelse allt som händer, händer av någon anledning så får ta och hoppas på det bästa , får försöka ta tag i mitt liv igen kämpa för det jag lever för
det vill säga först och främst min egen familj som alltid har funnit där för mig älskar er så himla mycket
fast jag kanske inte alltid visar det på ett så bra sätt.Måste reda ut allt fixa mitt liv så jag får en bra framtid
fixa något bra jobb se framåt och försöka glömma det förflutna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0