Dåligt förflutet

Jag har inte alltid varit en bra och skötsam kille !
nej nej fanns en tid då jag faktiskt umgicks med fel personer gjorde dåliga saker
För något år sedan så var ja faktiskt lite kriminell hamna i mycke bråk o lite mer saker som jag helst inte vill berätta hade alltid med polisen och göra såg alltid hur mina föräldrar va ledsna att deras son gjorde som han gjorde.Jag var inte direkt en vanlig tonåring som spela fotboll festa mycket hade kul nej istället så höll jag mig på mörka ställen mörka gator där fotboll och att ha kul inte existera utan bara att se till att man klarade sig!
Anledningen till att jag lämna allt och starta ett nytt liv var faktiskt mitt ex ,hon hitta en ny sida av mig gjorde om mig fick mig att inse att det finns mer i livet än att backa upp vänner som hamna i svåra situationer hamna i bråk springa från polisen fick mig inse glädje lycklighet är väldigt tacksam för det hon gjorde vet inte vart jag hade varit idag om det inte var för henne antingen varit död eller suttit inne så jag är väldigt tacksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0