Förvirrad !!!!

Som ni redan läst på mina tidigare inlägg om det som hänt mellan mig och mitt ex.
Sist gång vi prata så bad hon mig radera hennes nummer
aldrig höra av mig  att det aldrig skulle bli vi igen att det aldrig skulle funka..
Nu när jag börjat komma över henne och se framåt så gissa vem som hör av sig ?
jo exakt mitt ex hörde av sig som vanligt så är allt mitt fel bara mitt fel enligt henne
efter att ha klagat på mig i 20 minuter så säger jag till henne att jag har gjort så som du ville jag skulle göra
hon svara : jasså vadå? ja att jag skulle släppa taget om dig och vill du ska veta att jag har gjort det nu
märkte direkt att hon ändrades på sekunden där som om hon inte ville jag skulle egentligen släppa taget
som att hon ville jag fortvarande skulle springa efter henne o kämpa !
Men nej jag sa att ja släppt taget o ja gått vidare
då börja hon att berätta hur mycket hon fortvarande älskar mig
att hon aldrig kommer att kunna sluta älska mig
att hon känner sig så himla tom nu utan mig o när vi nu snackar så gråter hon bara !
Jag e helt förvirrad asså vad vill hon egentligen helt seriöst
fattar ingenting längre :S
Vill hon egentligen ha mig men visar det på ett fel sätt
eller vill hon att jag springer efter henne så hon kan känna att jag springer efter
så det blir lättare för henne att skita i mig då?
Ni som läser detta hade varit tacksam om ni kommentera vad ni tror hon egentligen vill
väldigt tacksam om ni hjälper mig för är väldigt förvirrad det kan ni nog förstå!


Kommentarer
Postat av: felicia

men usch, hon verkar inte veta redigt vad hon vill.

om hon nu sagt att du ska radera hennes nummer o blablabla då tycker jag du säger det till henne, att du gjort som hon sa.

annars vet jag inte..



alla frågar i frågestunden!

http://feliciagustafsssonn.blogg.se/2010/december/fragestund.html#comment

2010-12-30 @ 10:31:34
URL: http://feliciagustafsssonn.blogg.se/
Postat av: Marlene Zufic

Svårt svårt. Som du säger är hon antingen arg på dig och vill att du ska känna ånger över nåt du gjort och visa din ånger. Köp blommor och säg förlåt.

Eller så vill hon att du ska känna åtrå till henne och ringa, smsa och kämpa för att hon då kan lämna dig lättare. Hon kanske vill stampa på dig. Hon kanske vill känna sig stark om hon lämnar dig gråtandes.

Jag tror inte hon själv vet riktigt. Jag har känt hat, avsky och ånger över den jag älskar mest. Alla gör vi fel i början. Det krävs några år för att lära känna varandra.



Vid sånna här seperationer är båda parter ledsna eller arga. Svårt att handla rätt då. Hon kanske är ledsen och sårad men vill visa sig stark. Inte nå botten och visa hur ledsen och sårbar hon är.



Bjud över henne. När hon komemr har du fixat lite god mat och en film i den genre hon älskar. Ladda ner en till film utifall hon har sett den ena.

Ge henne inte blommor, de visnar. Ge henne en fin ring i äkta silver. kostar inte mer än 400 kr. var lugn och få henne att känna sig trygg. Sen när rätt tillfälla kommer kan du väl ta upp om hur ni ska ha det.



Kanske behöver du tid att tänka vad du själv vill. Kasnke behöver hon tid.



Hon sa ju att hon saknade dig så jag tror hon bara behöver få känna lite uppskattning. Asså vi tjejer kan vara rätt krävande.



Shit va jag skrivit nu. Hoppas nåt av det jag skrev var till någon hjälp. Om ett år kankse ni bor ihop. Oj oj oj va saker kan ändra sig.



Massa lyckokramar Marlene



marlenezufic.blogspot.com

2010-12-30 @ 16:15:31
URL: http://marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0