Kärleken Svider

Hej allihopa!
Ville berätta lite om ett problem jag har.Det e så att jag är väldigt kär i en speciell tjej som jag Älskar väldigt mycket♥ ,men som ni vet så går det inte alltid så som man har tänk sig jag gav upp allt lämnade allt för att kunna vara med den här tjejen men tyvär så behandla jag henne inte som man ska .var alltid dum mot henne respekterade inte henne sa till och med massa dumma saker när jag var arg på henne , men inget jag mena.
Vi bråka för ett tag sedan jag gick över gränsen vi pratade inte på flera dagar men hon förlät mig till slut,
och de börja se ljust ut igen.och så kom dagen då jag får ett sms där det står ! Min mamma vet !!!! fick världens
äckligaste känsla i magen kanske för jag visste vad som skulle hända ,och som sagt så blev det bara värre och värre, fick ett samtal från henne där hon sa till mig att vi kan inte fortsätta vi kan inte vara tillsammans mer min mamma vet allt om oss om hur du behandlat mig vad du har sagt ,pappa kommer att få reda på det snart det kommer bara bli värre,kan inte prata med dig förlåt. Mitt hjärta krossades direkt i det ögonblicket mitt livs kärlek skulle försvinna ifrån mig efter ett 2 års förhållande. Än idag så mår jag dåligt när jag tänker på det har ingen aning om vad jag ska göra hur jag ska kunna gå vidare jag tänker på henne varje sekund som går spelar ingen roll vad jag gör så ser jag henne framför mig ,hennes vackra leende som alltid lyste upp mina mörka dagar!Jag ångrar allting jag någonsin gjort mot henne och jag ber till gud att ge mig en chans till att hon kommer tillbaka för jag lovar kommer ta vara på den chansen och aldrig sumpa det mer , men men det är min önskan det! vad hon tänker på eller hur hon tänker just nu det kommer jag aldrig få reda på ! det enda jag kan göra är att önska hon kommer tillbaka!Men om hon verkligen Älskar mig♥ så borde ingen kunna hindra henne från att vara med mig, har lärt mig en sak sann kärlek övervinner allting i sin väg!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0