Min nya blogg

Ni får ursäkta ifall det går lite segt och tråkigt på min blogg
men det är för att jag e ny inom bloggandet,men jag håller på att utvecklas snabbt
 så ha tålamod och stanna kvar för det kommer blir mer och mer inlägg.
Anledningen till att jag starta min blogg är för att jag har så mycket saker i mitt huvud som jag vill få ut
så mycke känslor ja vill få ut från hjärta som jag inte har nån o dela med
så jag började att blogga igår faktiskt vill veta att jag inte är ensam att känna såhär
att man känner sig tom och ensam vet inte vad man ska ta sig till
man känner inte för att göra något Allting känns hopplöst,
i mitt liv har jag gått igenom väldigt mycket som man i min ålder egentligen inte borde oroa sig över
att man känner att man vill inte vara ensam att man inte kommer klara av det
 men,
ni som läser och har känt eller känner samma sak som mig
ni ska veta att ni är inte ensamma om det försök få ut känslorna på din blogg
prata ut med någon, jag lovar det hjälper-
Min blogg kommer att handla mycket om känslor men också om olika saker
som tex musik ,filmer ,bilar mm. har stort bil intresse det kommer ni säkert att märka.
Ni som går igenom en svår tid som mig behöver hitta något och göra
så att man börjar tänka på annat till slut så minskar dom känslor och man mår bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0